ZOE 1 year quality gurantee

Zoe Fashion

Dizajnirani u fashion i modernom stilu ZOE fitness proizvodi izrađeni su po najvišim standardima kvalitete i nude 1-godišnje jamstvo uz svaki fitness proizvod.

Uvjeti

Ovaj ti jamstveni list daje posebna prava, ali ni u kojem slucaju ne ograničava zakonom zajamčena prava. Jamstveni list vrijedi godinu dana od dana kupovine uz predočenje originalnog računa kao dokaza kupovine. Jamstvo vrijedi za sve zemlje gdje je proizvod prodan.

Što obuhvaća ovaj jamstveni list?

Primjeri koji su obuhvaćeni jamstvom:

  • Nepravilnosti na površini artikla, kao što su rupe, rezovi ili nabori koji su nastali prije uporabe.
  • Istrošena ili izlizana povrsšina artikla prije uporabe.
  • Tvornicka greška na površini artikla (npr. greške u boji, površini prostirke, neujednačen materijal)

Primjeri koji nisu obuhvaćeni jamstvom:

  • Nepravilno rukovanje ili skladištenje proizvoda
  • Nepravilno čišćenje proizvoda, štete od prekomjerne količine vode te vanjskih elemenata koji oštećuju proizvod
  • Oštecenje od upotrebe za koju nije namjenjena, osim joge i sličnih aktivnosti u fitnessu

Uvjeti jamstva

Račun kao dokaz kupnje je obavezan za sve reklamacijske postupke. Unutar zakonskog perioda sve reklamacije će biti riješene u tvoju korist bilo popravkom, zamjenom novim artiklom, sniženjem cijena ili u krajnjem slučaju povratom novca.

Kako bi reklamacija bila valjana, potrebno se pridržavati posebnih uputa za njegu proizvoda. Štete uzrokovane nepravilnim rukovanjem, nepažnjom, izmjenama nakon kupnje ili uporabom u svrhu koja nije namijenjena, nisu pokrivene jamstvom.

Jamstvo vrijedi samo pod uvjetom ako je artikl korišten i održavan prema uputama proizvodača, odnosno prema uobičajenim propisima.

Iznimke

Ovo se jamstvo ne primjenjuju na proizvode koji su nepravilno rukovani ili skladišteni, koji se nepravilno koriste, čiste pogrešnim metodama čisćenja ili pogrešnim proizvodima za čišćenje.

Ovo jamstvo ne pokriva normalno trošenje i habanje, rezove ili ogrebotine ili ostećenja izazvana udarcima ili nezgodama.

Ovo jamstvo ne vrijedi ako su se proizvodi koristili na otvorenom, u vlažnom okruženju ili ako se proizvodi nisu koristili u kućanstvu (osim ako nije navedeno drugačije).

Postupak

Kod podnošenja reklamacije, proizvod zajedno sa original računom i jamstvenim listom mozete donijeti u bilo koju Polleo Sport poslovnicu ili o svom trošku poslati na adresu: Samoborska cesta 134, 10000 Zagreb, Hrvatska (s napomenom ,,Reklamacija“).

Nakon podnošenja reklamacije, proizvod ćemo pogledati i odlučiti da li je pokriveno jamstvom. Ako je zahtjev za reklamaciju opravdan, tada ćemo proizvod zamijeniti novim o našem trošku i u najkraćem mogućem roku. Ovo nije primjenjivo na slučajeve u kojima reklamacija nije odobrena. Ako se proizvod vise ne prodaje u Polleo Sportu, tada ćemo ponuditi prikladnu zamjenu.

NE PROPUSTI AKCIJU

Prijavi se na naš Newsletter i budi u toku sa najnovijim akcijama i novostima!

Besplatan povrat za LEOCLUB LOYALTY članove Besplatan povrat*
*Do 100 dana besplatnog povrata za LeoClub članove.
Klikni i saznaj više.

Leo Club - Loyalty kartica

Sva prava pridržana © Polleo Sport 2008 - 2024
Polleo adria d.o.o. | Samoborska cesta 134, 10000 Zagreb, Hrvatska | OIB: 12791380945 | MBS: 08760884 | Trgovački sud u Zagrebu