Uvjeti pretplate

Kako funkcionira pretplata na Polleo Sport proizvode?

Kako mogu prepoznati na koji proizvod se mogu pretplatiti?

Svi proizvodi na koje je moguće pretplatiti se, imat će na stranici proizvoda, ali i na prikazu brze kupovine, opciju pretplate.

Kakve pretplate postoje?

Moguće je izabrati više opcija pretplate – ovisno o broju dana prema kojem će se slati novi proizvod na odabranu/upisanu adresu.

Dobivam li uvijek isti opciju proizvoda na koju sam se pretplatio/la?

Ako proizvod ima opcije, opcija koja je izabrana na inicijalnoj narudžbi, svaki sljedeći put će stići na tvoju adresu (bilo da se radi o okusu, boji ili veličini).

Kada kreće pretplata na proizvod?

Pri pretplati na proizvod, uvijek se prvo šalje inicijalan proizvod koji plaćaš prilikom prve kupovine, a svaki sljedeći put dobivaš pretplaćeni proizvod.

Kako mogu znati kada ću dobiti sljedeći proizvod?

Svaki sljedeći pretplaćeni proizvod se šalje nakon odabranog broja dana pretplate, a računa se od zadnje poslane narudžbe i automatski se naplaćuje sa upisane kartice na inicijalnoj narudžbi.

Vidim popust pored opcije pretplate na željenom proizvodu. Na koje sve artikle ću ostvariti taj popust?

Ako proizvod u trenutku pretplate ima definiran popust na pretplatu, tada će se taj popust obračunati na inicijalnoj narudžbi i na svakoj sljedećoj, neovisno o popustu koji ubuduće proizvod može imati. Popusti se također ne zbrajaju.

Na koju cijenu se obračunava definirani popust na pretplati?

Popust na pretplatu se uvijek obračunava na definiranu maloprodajnu cijenu.

Na koje sve načine mogu platiti narudžbu u kojoj se pretplaćujem na minimalno jedan proizvod?

Narudžbu u kojoj se pretplaćuješ na minimalno jedan proizvod – imat ćeš mogućnost platiti isključivo karticom.

Što ako imam više proizvoda na narudžbi, a pretplaćujem se samo na jedan proizvod?

Ako u narudžbi imaš više proizvoda i pretplaćuješ se samo na jedan proizvod, na inicijalnoj narudžbi plaćaš sve proizvode, a svaku sljedeću narudžbu sa računa ti se skida samo iznos proizvoda na koji si se pretplatio/la + poštarina ako je iznos narudžbe manji od potrebnog da bi dobio/la besplatnu dostavu.

Ako u narudžbi odaberem poklon umjesto besplatne dostave, hoću li taj poklon dobivati svaki put?

Ako si u inicijalnoj narudžbi izabrao/la poklon umjesto besplatne dostave za svaki sljedeći put prilikom slanja pretplaćenog proizvoda ako je iznos košarice veći od potrebnog iznosa za besplatnu dostavu, dostava će biti besplatna, a ako nije, dostava će biti naplaćena. Tako da nećeš svaki put dobivati isti poklon na svoju adresu.

Može li se dogoditi da Vam ponestane proizvoda na koji sam pretplaćen/a? Što onda?

U rijetkom slučaju ako si pretplaćen/a na određeni proizvod i ponestane nam ga za isporuku, javit će ti se naš ljubazni djelatnik s upitom i prijedlogom neke druge opcije.

Kako mogu promijeniti ili otkazati preplatu/e?

Vrlo jednostavno. Javi nam se mailom na: shop@polleosport.hr sa svojim upitom i naši djelatnici će u najkraćem roku ispuniti tvoje želje.

Mogu li i kako napraviti povrat pretplaćene robe?

Naravno. Ispuni potreban obrazac na stranici za povrat Polleo Sport proizvoda i nakon odobrenog povrata, prekinut će ti se pretplata i novce ćeš dobiti na svoj račun.

Kako funkcionira plaćanje narudžbe i daljnje pretplate?

Važno je naglasiti da pretplata na Polleo Sport proizvode funkcionira na način da samo prvo plaćanje treba biti potvrđeno od strane korisnika, dok svako drugo prolazi automatski. Također, Polleo Sport nema uvid u podatke tvoje kartice jer se podaci čuvaju kriptirani kao i token koji se šalje trećoj strani zaduženoj za plaćanje.

NE PROPUSTI AKCIJU

Prijavi se na naš Newsletter i budi u toku sa najnovijim akcijama i novostima!

Besplatan povrat za LEOCLUB LOYALTY članove Besplatan povrat*
*Do 100 dana besplatnog povrata za LeoClub članove.
Klikni i saznaj više.

Leo Club - Loyalty kartica

Sva prava pridržana © Polleo Sport 2008 - 2024
Polleo adria d.o.o. | Samoborska cesta 134, 10000 Zagreb, Hrvatska | OIB: 12791380945 | MBS: 08760884 | Trgovački sud u Zagrebu